illamående

en av många biverkningar av min medicin är illamående.. Jag hatar verkligen att må illa. Vill bara lägga sig ner och gråta på golvet. usch usch!!

Försöker iallafall att tänka på något annat. Tills jag blir supertrött så att jag kan sova. Så jag ligger och kollar på Boyz N The Hood. De är en bra film. Gillar verkligen de fipmerna från sent 80tal och tidigt 90tal om Los Angeles. Om gangstrar och så:)

Jag har egentligen massor att skriva av mig, men jag vet inte riktigt var jag ska börja. Vilken tråd jag ska börja reda ut först. Några tips? Vad vill ni veta?

Vill bara att detta ska vara över. Vill gå tillbaka i tiden. Men fan, de är inte lönt att se bak i tiden. Men jag känner att de finns så mycke ouppklarat. Önskar bara att jag hade tagit hand om mitt psyke bättre innan.
Fast jag kan sitta här i evigheter och tänka på allt jag skulle gjort eller vad jag INTE skulle gjort. Jag vet att jag ska tänka framåt, men de är svårt när de enda man vill är att reda ut sitt förflutna.

Jag önskar att jag ska kunna skratta från hjärtat igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0