hemskt väder

Nu har jag precis kommit hem. De är riktigt svinigt kallt ute. Inte alls mysigt någonstans!

Iallafall, de har varit en trevlig kväll, trodde inte att jag skulle klara av de några gånger, men jag kämpade mig igenom de och de blev bra. Önskar bara att jag hade kunnat ta en öl eller så, men jag vill inte chansa med ångesten coh allt dedär. Vill ju verkligen inte förvärra de. Men eftersom att jag har "knuffat bort" de idag så kommer jag förmodligen inte må bra alls i morgon. Men de har de varit värt.

Träffade massor med gamla klasskompisar. Kul att se folket utanför skolan:) haha.
Fast jag satt mest och snackade med Anna. SötAnna. Vi pratade om allt. Och när jag säger allt.. menar jag ALLT:) haha, vi satt tillockmed ute på en svinkall stentrappa en timme nu när vi hade gått från puben bara för att vi hade så mycke att snacka om.
De kändes verkligen skönt. Anna är en sån man kan prata med. Mycke:)

Nu sitter jag här och försöker att få lite värme i kroppen igen. Är sugen på tomatsoppa! Ska hoppa direkt i säng och sova för jag är helt utmattad. Min hjärna vill verkligen inte vara vaken längre.

Anna klippte mig också förresten!
En stycke trött Caroline. Usch, tycker inte alls om att ta bilder på mig själv.

Nu ska jag sova iallafall. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

=)

2009-10-18 @ 07:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0