Gooood Kväll

Och läsarna bara stiger och stiger här:) Nice! Ni är så välkommna.

Nu sitter jag iallafall här med en klubba i munnen. Den är gjorde HELT av socker, så mina tänder mår inte bra just nu. Men de är ju så goooott:) Har inte ätit godis på säkert en vecka! haha, jag är en jävla godisgris:)

Nu sitter jag och kollar på O.C, de börjar hetta till nu. De är bara några avsnitt från att Marissa dör. hihi. Efter att hon dör så slutar jag kolla för då blir de bara så löjligt. För att O.C är faktiskt inte de:P!

Har varit en bra kväll iallafall. Har mått bra och inte hafy någon ångest. Eller, jag kände innan att de började komma. Men då gick jag med hela familjen och handlade på netto. Och då släppte de helt. Jag är lite chockad faktiskt att jag inte haft de idag. ÄN iallafall. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller vart jags ka vända mig. De var så längesen jag bara kände mig som mig själv. Konstigt faktiskt att man är orolig när man mår dåligt, sen när man mår bra en dag så blir man lite orolig för de.
Jag vet inte, de kanske är så enkelt att jag inte vill ge mig själv falska förhoppningar.. Men samtidigt vill man ju bara positiv och säga att de är slut nu.
De är inte helt lätt iallafall.

Ibland undrar jag om de bara är jag som har en miljon tankar samtidigt som går huller om buller, hela tiden och över allt, om allt och inget. Om de inte är de så pratas de VÄLDIGT lite om kaos i tankarna.

Nu ska jag fortsätta kolla på min serie. Hoppas att jag orkar skriva mer sen, eller så hoppar jag isäng direkt. Vi får se.

Puss♥

p.s. Jag laddar inte upp så mycke bilder just nu för att de funkar inte, ska kolla vad de är som felar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0