Fixat och klart

Såja, nu har jag varit nere och handlat de jag skulle och lite till:) Var lite nervös när jag skulle betala att de skulle fucka sig igen. Men de gjorde de såklart inte.

Inatt satt jag och kollade igenom alla mina bilder jag hade. På olika platser också, typ bilddagboken. Så många bilder man inte har på datorn när man har bytat dator:( Lite sorgligt, men jag hittade massor så de var lugnt. Så de bilder jag laddar upp kommer mest vara gamla bilder framöver. För just nu känner jag mig inte alls redo för att stå framför kameran om man säger så;) Men de är fina bilder så de gör inget:)



Jag för ca 1 år sen.

Nu sitter jag här och ska kolla runder lite på nyheter. Är helt besatt av nyheter, kan aldrig veta nog:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0