Färdigt med filmen

Nu har jag kollat färdigt på Man on fire.
Den är så fruktansvärt bra! WOW jag älskar den. Sitter här och försöker att hålla tillbala tårarna. (Jag är en mjukis just nu). Men ooh!

Dåså, vad ska man göra nu? Skulle kunna städa lite, vilket är välbehövligt. Meen de orkar jag verkligen inte. Om jag börjar kan jag inte sluta, och jag tror inte att de skulle vara speciellt uppskattat om jag började dammsuga mitt i natten;P Eller vad tror ni?

Oh, nu kom de programmet på där de skojar med kändisar på kanal 5. Kommer inte ihåg vad de heter och har verkligen ingen lust att kolla upp de heller. Jag tycker att sånna program är så pinsamma! När någon säger ett skämt och ingen skrattar..? Då gräver denna kvinnan ner sig i kudden och skäms för deras skull:) haha.

Nej, en cigg skulle sitta gott. Sen blir de mer tv tittande.

Jag har inget liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0