dåligt med internetet idag också

Vårt internet lever sitt eget liv här. Har inte fungerat på hela helgen. Som tur är så har jag fixat de ändå:)

Idag har vi varit hos moster nästan hela dagen. Något Aloe vera-party. Helt okej. Vi fick iallafall ett fotbad och massa krämer att prova. Tycker nästan att alla krämer är precis samma.. Sen fick vi de att dricka, hur konstigt som helts, men de är tydligen jätte poppis att dricka de. Jag förstår inte riktigt.

Men jag fick iallafall en deo av mamma:) Ska se om den är bra. Den ska tydligen vara helt naturell. Sen fick jag lite annat smink och nagellack också:) Så de har varit en lugn skön dag.

Nu ska jag hoppa i mina mjukisbyxor, ta en huvudvärkstablett sen kolla på SATC. De hade varit mycke bättre om jag hade alla säsongerna på DVD, då hade jag sluppit att sitta på en söndrig datastol och få ont i gumpen.. Stackars gump!

Puss!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0