20 "roliga" frågor.. i brist på annat.

1. Vilken svordom använder du mest?
Va faan!
2. Äger du en iPod?
Nej,ingen mp3 heller.
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
HAHAHAHA sure...
4. Hur många resväskor äger du?
inga?
5. Använder du flip-floppar?
helst inte, de svider så mellan tårna
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Netto såklart;)
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag tar hellre bilden eftersom att jag ser ut som ett mongo på bilder.
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Life or something like that
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
Dehär frågorna var ju inte roliga..
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En resa far far away.
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Flera gånger…
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Skulle jag varit vaken hela nätterna isåfall?!
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Har all min musik på datorn
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
De finns så otroligt många! Kan inte välja..
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Säkert men det vore ju ingen hemlis om jag sa det.
16. När var senast någon stötte på dig?
??
17. Vad åt du till middag senast?
Tacos
18. Använder du huvtröjor?
Jajamän, mysmys
19. Kan du vissla?
absolut, lite iallafall..
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Johnny i morse, men jag sov då. Sorry Johnny

Kommentarer
Postat av: Sara

Snor denna från dig ;)

2009-10-30 @ 13:20:59
URL: http://metrobloggen.se/miniotto89

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0