10 timmar senare

är de mitt i natten. Har funderat på vad jag ska skriva här hela dagen, men inte kommit på ett skit. Så jag har bara struntat i de helt enkelt.

Nu är de mitt i natten och jag kan inte sova. Känner mig inte ens trött. Och de är väldigt ensamt att alltid sitta uppe själv på nätterna. Aldrig någon att prata med och vara social med. Borde fan skaffa mig en pojkvän.

Fast de är väl lättare sagt än gjort just nu:P Iallafall, sitter här och flummar igenom allt jag kan hitta. Allt från tråkiga intervjuer med kändisar till stand up till dokumentärer om barn i afrika. Eller så läser jag lite nyheter på Aftonbladet. Fast de uppdaterar ju inte sina nyheter på natten. Så jag ha läst alla nyheterna nu.. FAN!

Vad brukar ni göra på nätterna när ni inte kan sova? Behöver massor av tips. Eller hur gör man sig själv trött? Säg inte att jag ska läsa en bok.. för att jag har läst alla jag har:D haha, jag måste köpa fler böcker. Är en jävla boknörd som slukar en bok på 2 dagar.
Nu ska jag hitta något fyndigt att göra. :)

Riktigt gammal bild, men jag tänkte att de vill ha med mig i en vampyrfilm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0