snubbla över sina egna ben

Hallå!

Då är jag hemma igen och har ätit. Fick springa ut i ren panik och gå en runda. Kände att jag började få ångest så de gjorde jag för att de sägs att de hjälper att gå en runda. Och de gjorde jag också, gick så snabbt så att jag nästan snubblade över mina egna ben. Och då går man snabbt!:P
Men de hjälpte iallafall lite. Fast bara lite. Tror nog att de är en just-nu-lösning. En sån lösning som inte håller i sig ett längre tag. Sömn, de är en bra lösning, för de håller i sig hela tiden man sover:) Fast de kanske inte är någon vettig lösning till de hela heller. Man kan inte alltid sova:P tyvärr.

Nu kollar jag iallafall på Efterlyst på tv3.se. Älskar Leif GW Persson! han är lite utav en hjälte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0