Moster

Nu sitter jag hos moster och segar. Väntar på att min beställning ska komma. Läsk och choklad:D haha.

Vi hade tänkt kolla på film och dricka te.
Moster har så fruktansvärt goda te! Fast hon hade inte de med hallon idag. Får köpa de, riktigt gott te. Sen är de rosa också! Inte för att jag är ett fan av rosa, men riktigt häftigt;)

Men jag har en sån orolig känsla i hela kroppen.. De känns inte alls bra och de känns som om att jag blir förd bakom ljuset lite. Precis som om jag blir jätte lurad. Förstår inte varför folk inte kan vara ärliga, jag kan verkligen ta de. Något jag inte kan ta är folk som är oärliga. Och nej, där är ingen skillnad på att ljuga och inte berätta hela sanningen..

Önskar att jag visste vad du vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0