Komma hem?

ååh, nu vill jag hem. Först sov jag hos min kusin inatt, sen åkte vi in till min moster, och då kom resten av min familj också. Men jag förmodar att vi kommer stanna här ett tag.. Jag älskar min släkt, men jag vill hem till mitt eget rum!:D haha

jaja, man ska inte gnälla.. alltid iallafall:D
Nu sitter jag iallafall här, knuffade undan kusinen så jag kunde komma åt datorn:) De uppskattades inte av henne. Men de gör inget, hon är bakis och så ska man ta massa skit:D haha. Fast de säger jag väl mest för att jag inte dricker:P

De spelar (såklart) MJ i storarummet. De spelas ingen annat där min bror är:) hehe han älskar verkligen Michael Jackson:) Men de gör ju jag också, men man börjar bli lite trött på de efter att man fått höra honom varje dag sen han dog.
De är gott. Nej, nu ska jag göra något vettigt, kanske gå ut och röka? Jepp, så blir de:)

Puss

Kommentarer
Postat av: angeliica

ÄLSKA MICHAEL JACKSON!(L)

2009-11-08 @ 21:14:48
Postat av: Caroline

Hela släkten älskar honom:D

2009-11-09 @ 03:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0