Julkänsla, var är du?

Jag vet att de inte är nära julen än. Men de börjar ju närma sig med stora steg, alla har ljus i fönsterna och tomar överallt.
Alla tycks ha hittat sin julkänsla. Men var är min?
Den tycks ha försvunnit helt, kan inte hitta den. Hur mycke jag än letar efter dendär mysiga känslan när man är ute och gå och ser alla ljus. Den känslan när man får ett leende av att bara finnas och känna att de är så mysigt med jul.

För de är ju så mysigt! Men min har försvunnit. Jag vet inte var jag ska leta. Jag har letat så djupt i mig själv för att hitta denna känslan. Men jag hittar inte den.
Jag hittar faktiskt väldigt få känslor just nu.

Har du hittat din julkänsla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0