inget alls

nej, jag ger upp ikväll. Jag hittar ingen insperation till att skriva just nu.
Känns kasst som fan eftersom att jag älskar att skriva, men på senaste har de liksom stått still i huvudet. Eller nej, de har de ju inte, men jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva de här. Men de går upp och ner. Om ett tag så har jag förmodligen så mycke att skriva så att jag får kramp i händerna;)

Nu ligger man här med datorn på magen och klockan är 3 på natten. helt sjuk.
Jag vill kunna vara en sån männsika som går och lägger sig klockan 10-11 på kvällen och sen faktiskt sover hela natten!:P
Men de är jag inte. Är en riktig nattmänniska, de har jag alltid varit och kommer förmodligen alltid att vara:)
Fast de är lugnt, får jobba runt de istället för att må dåligt över de och känna sig stressad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0