försöker att hålla mig vaken

Va uppe hela natten inatt för att jag tänkte att jag skulle vända på dygnet. Sov bara från halv 8 till 10. Och nu har jag varit vaken sen dess. Är riktigt trött kan jag ju berätta. Hade gjort mycke för att få sova nu:P
Någon annan skulle också hålla sig vaken.. men icke!;) hihi sötnos.

Iallafall, tänkte jag skulle få hem någon ny film och så. Pyssla om mig själv lite.

Lyssnar på massa musik också som jag inte lyssnat på sen jag vet inte när. Längesen iallafall:)
Massa nostalgikickar kan jag ju säga. hehe.
Kärlek<3

Kommentarer
Postat av: Mr A

Haha, jag var ju vaken! vilade bara ögonen lite! :D puss

2009-11-17 @ 09:01:23
Postat av: Caroline

Så var de nog inte va;) <3

2009-11-18 @ 13:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0