f*n va seg morgon!

jisses. Nu har jag sovit två gånger på morgonen! Haha riktigt illa, men min kropp bara skriker efter mer sömn.
De ringde i morse, men jag kommer inte ihåg vem de var eller vad vi pratade om. De var skyddat nr. Hoppas inte att de var något viktigt:D Hahaha, fast med min tur så var de förmodligen de:P

Nu sitter jag är i ett stökigt rum. Fan va de blir stökigt när kusinen sover här! haha, men nu ska jag iallafall ner och äta frukost tror jag, fast de är fullt med småbarn där nere.
Men jag måste berätta för mamma om min sjuka dröm jag hade inatt/imorse:) Haha, jag vaknade och trodde verkligen att de var så:P De är riktigt läskigt när de händer.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0