blogg.se knasar

hm, har uppdaterat flera gånger idag, men de verkar inte att synas. Jag hoppas att detta funkar iallafall.

Precis kommit hem från affären, och som min vanliga tur så började de regna precis när  jag kommer ut från affären.. Alltid. Tur att man inte skulle någonstans idag för just nu ser jag ut som en galning i håret:P Mitt hår tål verkligen inte regn!:)

Nu väntar jag på att kusinen ska komma in. Vi ska lägga ansiktsmasker och hårMasker(?).. Och äta godis och snacka skit:D Haha älskar verkligen när hon kommer in. Vi har så jävla roligt alltid. Vi skrattar så att vi har ont i magen, men fråga inte vad vi skrattar åt för de vet vi verkligen inte:P haha!

Beyonce - Sweet Dreems

Kommentarer
Postat av: angeliica

jag älskar verkligen va hos er också :D

vi har jätteroligt tillsammans:D!

2009-11-25 @ 18:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0