Bergochdalbana

Just nu, som alltid annars i livet så är de är de en jävla bergochdalbana. Men just nu, och de senaste veckorna som har varit så har de varit riktigt extremt.

Igår hade jag en bra dag. Iallafall om man bortser att jag inte kunde sova. Men de är inget problem, har alltid haft svårt för att sova.
Men iallafall, igår va en bra. Då är de väl bara naturligt att idag inte är en bra dag.
Det är inte en fruktansvärd dag, men den är INTE bra. Jag känner mig så fruktansvärt likgiltlig. Fast ändå är alla mina känslor i uppror. Jag vet att de är de, fast jag kan inte känna de. De går inte riktigt att förklara..

Var på möte idag. De gick väl som jag trodde att de skulle gå. Men han jag pratade med pratade fruktansvärt långsamt. Så mesta tiden sa jag bara vad jag är van vid att säga.

Autopilot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0