Tidig morgon

God morgon!

Klockan är halv åtta och jag har varit vaken ett tag. Skulle ju upp tidigt idag för att passa de små barnen. Varför är de alltid så att när man ska upp tidigt för något speciellt så går de fan inte att sova?! Alltid samma sak med mig. Och inatt var såklart inget undantag. De är ju inte så att jag låg och va nervös, jag har passat mina syskon förr liksom:P Men jag låg och vred mig hela natten. De kanske inte är meningen att jag ska varar pigg.

Sitter som sagt på mammas dator, de är så jävla svårt att skriva på andras datorer. Har Emilia i mitt knä. Vi sitter ochbusar, de är tur att hon har ett gott morgonhumör iallafall.

FAN va jag hatar andras datorer!!! kommer åt knappar som inte ska kommas åt och skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0