Lååång dag

De har varit en jätte lång dag. har precis kunnat ta en dusch och koppla av lite. Skönt
Iallafall, först kom lillasyster och hälsade på:) De är alltid så roligt att se henne. Hon är världens sötaste och hela familjen blir överlyckliga när hon kommer. Hon ville iallafall in till center syd, och de är väl klart att vi körde dit:P haha.
Gick runder där ett tag. Och jag hittade VÄRLDENS underbaraste sexigaste skor! Men de kostade 800kr så jag köpte inte dem. Jag är fan inte galen heller;P! Men jag hittade ett annat par och också var sjukt snygga, och till ett rimligare pris:) Orkar jag ta foto på dem nu?.. Ja okej.

Kommentarer
Postat av: Angelicaaa

SÅ SNYGGAAAA SKOR !!!

2009-05-24 @ 21:59:53
Postat av: Caroline Cramer

TAAACK:D

2009-05-24 @ 22:05:55
URL: http://cramer.blogg.se/
Postat av: Louise

åhh wooow så heta!! var hittade du dom?!

2009-05-24 @ 22:43:30
URL: http://lakritspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0