Kärleksbrev

Satt och kollade på Melodifestivalen.. Eller kallas de detnär de är hela Europa? Ääh sak samma. Eftersom att de ska hålla på med massa del finaler så pallade jag inte att bara sitta och stirra så jag började rensa i min hylla.

Hittade MASSOR av skoj. Saker från när jag gick i 7an! Haha. Hittade massa papper där jag skrivit ner massa saker om hur jag kände just då. Fyfan vad jag inte mådde bra. Sen hittade jag ett kärleks brev som jag aldrig vågade posta:) Haha jag gick i 7an och var jätte kär i en kille som umgicks i vårt lilla gäng. Han var två år äldre och de var jätte spännande;P Haha. Läste de brevet och blev alldeles glad i hela kroppen.

Borde egentligen gå och lägga mig nu. Men jag är jätte pigg och jag måste verkligen sortera ut allt gammalt skit som ligger överallt.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0