God morgon!

God morgon allihopa!

Sitter nere i köket och försöker vakna till. Eller rättare sagt, försöker att inte gå upp och lägga mig igen. Vill inte fucka upp min sömn igen. Så de blir kämpigt idag.

Inatt hade jag den mest udda drömmen alltså. Jag drömde att jag var på ett fängelse med tungt kriminella män. Jag vet inte om jag jobbade där eller om jag hälsade på bara. Iallafall, helt plötsligt så hade jag en bebis i famnen och alla männen ville ta ett foto med barnet i sin famn. Jag tror tillockmed att någon hade bebisen inne i sin cell. Och alla dessa tuffa män blev som små änglar och var helt fasinerade av bebisen. hihi, skumt:)

Nu ska jag piggna till lite, hur jag man de när de inte finns något att göra ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0