Wobelliwobb!

Nu är de kväll. Arbetsförmedlingen var inte så tuff som jag trodde att den skulle vara. Bara att sitta och lyssna på massa tanter som berättade hur underbart de var att jobba på ålderdomshem (HU?!). Men de varade som vanligt inte så länge som de skulle så de var skönt. Hittade ju Kim där uppe också! hihi. Honom har jag inte sett på evigheter. Så jävla skoj och glad att vi fortfarande kan prata likadant som vi gjorde förr. Vi bestämde att vi skulle träffas någon dag iallafall. har saknat honom lite, men säg inget;)
Annat kan jag ju säga att mini vårrullar är INTE en hit. Fyfan, mår fortfarande illa!
Imorgon blir de Ullared med mamma och micke. WOO!=) De behövs VERKLIGEN!
Fast jag tycker inte alls om att åka bli. Tycker att de är jätte jobbigt och får ångest. Jag får ta de som en kvinna så kommer de att lösa sig. Usch.

Kommentarer
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

jag tycker alltid att arbetsförnedringen är jobbigt :D

2009-03-06 @ 07:15:02
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0