vilken kväll!

Vaknade precis. De är så skönt att sova länge. Hela familjen var borta när jag vaknade.. hmm undra var alla är.
Nu sitter jag i sängen med datorn i mitt knä.
Men vilken kväll de var igår! haha helt jävla sjukt var de. Jag hade riktigt skoj. Vi gick först till L men där stannade vi bara i 5 min, sen drog vi vidare till en kompis till dem. Dit öste de in folk, massor faktiskt. Men för att vara ärlig så stannade vi inte där så länge heller. Bara en timme eller så. Sen ringde Amandas mamma så då stack vi ner till Gästgivaren. Och DÄR var sjuuukt mycke folk! De var helt galet, och alla man kände var där. Jag som hade glömt alla. Nästan:)
Sen stack vi då till en annan klubb. Var lite nervös för att gå dit, men de var de roligaste jag gjort på länge, verkligen.
Träffade så många gamla kompisar så de var helt sjukt, vilken jävla nostalig. Alla var jävligt trevliga och jag går gärna dit igen, utan tvekan:)

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Är lite sugen på att gå ner och handla något gott, men då måstte jag gå ut. De orkar inte mitt huvud:P haha. Är verkligen inte van vid att dricka längre.
Nu ska jag bara hitta en film att kolla på, ska dega heeelaa dagen, tror jag.  Förmodligen:) Nu blev filmen färdig.
Lägger upp bilder när Amanda har vaknat:)
/Cramer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0