Regn

Sitter just nu i min säng och njuter. De regnar ute och de smattrar så mysigt på fönstret. Jag älskar när de regnar, de har jag alltid gjort. Bara sitta inne i mysiga kläder med ett varmt täcke och lyssna på regnet. Älskar de.

Kollar lite på tv också, min tv är alltid på:P Tittar på Mitt stora feta grekiska bröllop. Har stängt av ljudet så jag ska kunna höra regnet. Men den är ganska bra den filmen. Ibland önskar jag att jag också hade en jätte familj. Den lilla släckten jag har är inte många, men högljudda är vi iallafall så de är väl en början:)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag borde städa på mitt rum, jag tror att jag skulle må bättre av ett rent rum. Men jag orkar inte. Fan de måste göras.
/Cramer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0