Klar för dagen

Då var allt klart för dagen. Har gjort en massa idag. Eller ja, efter kl 2 gjorde jag mycke ;)
Gick till tandläkaren med min lillasyster, de är så skoj att träffa henne. Hon är så söt, önskar att vi träffades varje dag. Efter de gick jag en lång runda för att sortera alla mina tankar. de är så skönt att bara vara ute och gå. Sen kom jag hem och städade, lagade mat och massade mina två andra syskon. Städade lite till, småsyskon har en tendens att slänga fram ALLA leksaker de har överallt. hehe.

Nu ska jag iallafall kolla på Driving miss daisy. Har aldrig sett den så jag får ju göra de =P Sen ska jag hoppa i säng.
Imorgon blir de nog till Ida och umgås med massa folk. Ska bli väldigt skoj =)
De har börjat snöa igen.. FAN!
Godnatt puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss och tack för att du finns /m

2009-03-13 @ 07:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0