jag ljög!

I morse skrev jag om Tvspöket men där finns inget sånt spöke:P haha. De var inte bara min tv som flippade ut totalt. Jag tror att hela gården gjorde de. De håller på att fiffla med ledningarna(?) här borta så de var de som skojade till de.
Men de betyder fan inte att jag orkar ställa de till rätta igen. Jag vet var kanal 6 och MTV är, då är jag nöjd.

Satt barnvakt ikväll, vilket inte är så jävla ovanligt. Och jävlar va vi städade. Lyckades tillockmed få med mina syskon på de hela. Alla utom den älsta latmasken då. Han flickvän kom över så jag hade inte förväntat mig att han skulle hjälpa till. Inte för att jag hade förväntat mig de ändå. Tvättade golv och hela köret. Jag är så stolt;P haha

Snackade med mamma och micke igår om en kamera. Jag hade tänkt att jag skulle kanske kunna få deras gamla. MEEEN jag ska få en alldeles ny:D haha. De blir såklart en tidigt födelsedags present.. eftersom att jag fyller år i Juli. Men de är så jävla skönt. Vet inte riktigt när detta händer men jag säger till. Då jävlar kommer här upp foton hela tiden kan jag lova:) De ska bli så jävla skönt.
Nu kom jag p att jag måste skriva massa mail. eller nä, nu kom jag på att de behöver jag inte alls. haha shit jag är trött. Fast jag råkade somna innan idag i 2 timmar. jävligt illa. Men nu går jag inte runt som en zombie iallafall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0