Internet kaos

Internetet har legat nere nu sen igår kväll. Så jävla segt.
Nu är de igång iallafall.
Ja, jag hade ju intervju idag, men nää. Där står jag och väntar utanför kvantum, och väntar och väntar. Men de kommer ingen. Jag gick upp kl 8 för att ha denhär intervjun kl 10. Stod och väntade i kylan en timme och ingen dök upp. Jag var så arg när jag gick hem. Hittade fel på allt och alla som jag gick förbi.
Sen komjag hem och hoppade ner i säng för att tycka lite synd om mig själv, men de gick inte att somna så jag satte mig och sökte jobb:) haha
Nu har jag iallafall precis ätit och ska snart iväg på dendär huxus puxus grejen. Och av någon anledning är jag nervös:S vafan. jag vill inte vara nervös. Hatar de! De är verkligen en jätte jobbig känsla.
Ohh jag tror jag ska skriva ner något jag ska skriva om sen när jag har mer tid:P skriver ner de så jag inte glömmer:D
/Cramer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0