28/3-09

Har precis städat och dammsugat där nere. De går jävligt snabbt när man lyssnar på Opera. Nice också. Började gillade de faktiskt. Opera är inte alls så illa som jag alltid tänkt.
Nu ska jag bara sitta här och ta de lungt. Skulle egentligen till Lulu, men sist jag var där fick jag en allergisk chock av alla katterna. Och nu är där två till. Så jag tror att jag står över.
Men de hade varit så mysigt att åka ut och grilla och ta en öl. Men men, vi får fixa de här någon dag tycker jag.

Hade en så sjuk dröm inatt. Jag drömde att några vänner till mig var jagade av en seriemördare och jag var den enda som visste hur han såg ut. Sen satt vi på en buss, men Matthias ville inte sitta bredvid mig:( Vi kom av vid någon Ica affär så gick jag och pratade med någon. Kommer inte ihåg vem. Sen vakande jag.
hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0