10/3-09

Kom hem från "kursen" för ett tag sen. Har inte orkat skriva förrens nu bara.
De var faktiskt jävligt intressant och spännande. Man blev shockad ett par gånger också. De har såklart med de övernaturliga och healing att göra. Och mycke mer. Den första övningen var att man skulle skriva sitt namn på en lapp sen vika ihop den, lägga den i en påse, sen fick alla ta en lapp. Ingen visste vilket namn de fick, sen skulle man gnugga sina händer och lägga pappers biten mellan händerna ( utan att ha kollat på den såklart) och blunda. Sen skulle man skriva ner de första man såg eller kände. De var faktiskt jätte konstigt, lite spännande för att de flestas stämde. Mamma fick mitt namn och hon tyckte grejorna hon fick upp i huvudet var ganska jobbiga. Men sakerna stämde faktiskt på mig. Hon kunde inte hålla tårarna inne.
Ibland tycker jag synd om min mamma. Men jag kan ju verkligen säga att de fick oss att bli lite närmre varandra. Iallafall för tillfället. Vi ska dit nästa Tisdag också, då skulle de nog handla om healing tror jag. Jävligt spännande. Men man ska nog tro på de annars hade de inte varit något alls.
De var mycke om "kraften inom dig själv". Hihi vad töntigt de lät. Men varför inte. Jag menar om de är acceptabelt att förlita sig helt på Gud och hans hjälp och få styrka genom honom varför är de inte accepterat att förlita sig på hjälpen och styrkan du själv har? Och de var mycke de de handlade om idag. Att man faktiskt sitter på mycke styrka oavsätt om man tror de eller inte. Och får nu chansen någon gång att gå på något sånthär så tycker jag att ni ska prova. verkligen =)


Kommentarer
Postat av: Louise

Oj så spännande det låter!

2009-03-11 @ 14:30:15
URL: http://lakritspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0