01/03-09

sitter här på rummet och är as trött men kan inte sova alls. Jag är så trött att Di leva faktiskt inte är helt hemsk att lyssna på:S jävlar, vad har hänt =P haha
Har ätit massa tårta och gott idag med släkten och kollat på melodifestivalen. DE är inget att rekomendera kan jag ju säga. ALLA pratar i mun på varandra så man hör aldrig låtarna=P haha. Sen är de kvinnorna mot männen, kvinnorna och männen mot robin. HAHA
De blev lite hetsiga samtal också, mest mellan mig och mormor. Hon tänker inte innan hon slänger ur sig saker, och jag har alltid en snygg comeback mot allt. hihi hon blev så arg. kan hon gott ha.
Nästa helg blir de en tjejkväll ute i förhoppningsvis Malmö. Ut och dansa, de är precis vad jag behöver.
Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på någon spännande film.
btw, jag vet att några som läst min blogg har varit oroliga för att jag inte mått bra, jag kan försäkra er om att jag börja må mycke bättre =) De börjar lätta lite om hjärtat.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0