ojdå

ojdå, har inte skrivit på hela dagen idag heller.
Har ärligt talat inte orkat. Har bara haft massa negativa tankar och de orkar jag inte skriva ner här. Men nu när klockan är över 12 så känner jag mig pigg och glad. Konstigt, nu har jag ju ingen lust att gå och lägga mig :)

Micke fyllde år idag så vi firade honom lite. Med tårta och så. Helt okej. Lillebror är hos flickvännen och firar henne för hon fyller också år idag. Grattis Sandra:)

Nu vet jag verkligen inte vad jag ska göra. Jag är för pigg för att sova, de är försent att göra något. fan.. Jag önskar nästan att jag behövde städa för då hade jag iallafall havt något att göra. Men här är ju redan städat!:) Haha, har lyckats hålla de rent nu i några veckor. Woho för mig!;)

Nej, om jag inte skulle läsa lite i min nya bok. 14 år till salu. Den är verkligen rå. Man får lägga ifrån sig den jätte många gånger för att de bara vänder sig i magen. Så jävla hemsk. De är tur jag har Linda som jag kan låna böcker av för vi har precis samma smak i böcker. Men den bästa boken har ändå varit El Choco. Fastnade för den direkt, kanske ska läsa den igen när jag är färdig med den andra?:) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0