då börjar jag vakna till liv igen

haha, de är inte förrens nu jag börjar vakna igen:P hihi. Igår va jätte skoj iallafall. Först va vi hos Izzi och drack vin och snackade skit. Drack nästan en hel flaska själv.. hihi.
Sen ringde mamma och berättade att jag inte kunde sova borta för att vi skulle till körskolan kl halv 9. Shit, vilken panik. Svårt att njuta av kvällen då ju. Men de gick bra. Sen gick vi ner till viggos och satt där. Vi fick de perfekta bordet precis under en värmelampa:) woho! Tur de, för annars hade de blivit kallt. Regnade ju hela dagen igår.

Sen åkte jag hem med sista tåget. Hade helt glömt hur drygt de är att åka tåg! Shit, och speciellt en fredag då alla ska ut. Vissa fattar fan inte att man behöver INTE bada i parfymen!! Såg en man med turban också:) Lite ovanligt sådär. Häftigt.
Iallafall, vågade inte gå hela vägen hem så jag gick ringa Jens så han kom och mötte mig på stationen. Vilken gentleman han är;P
Kom hem och slängde i mig en halv pizza. Då kollade jag på klockan, då var den nästan fyra. Shit, fick tvinga mig själv att somna då ju:P

Sen när jag vaknade kl halv 8 hade ju denna kvinna sjukt ont i huvudet! Tvingade mig själv att ta på mig kläder och åka upp till körskolan. Men sen blev de bättre när vi satt där:) Som tur va, för annars hade jag inte orkar sitta i 4 timmar. De är ju dendär kursen man måste gå innan man får lov att köra. Inte alls de helvetet jag trodde att de skulle vara ;)

Nu är jag iallafall hemma och tar de lungt. Sköönt. Ska nog sticka ner till netto och köpa en läsk. Ganska gott.

Bilder kommer sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0