utbildningar

Hela dagen har jag suttit och kollat på olika utbildningar. Jätte tråkigt, börjar få lite ont i ryggen också. Men de finns inte mycke annat man kan göra när man är sjuk.

Iallafall, jag har kommit på att, fan jag vill nog plugga i Stockholm. Låter hur bra som helst. Ska faktiskt kolla vidare på de lite. De vore jävligt spännande att flytta så långt. Då kanske jag kan skaffa mig ett liv också;P hehe.
De blir inte mycke skrivande i bloggen för att ja, jag har helt ärligt inte mycke liv. Men de ska de bli ändring på!:)

Skulle egentlige ha min födelesfest idag. Men de blev inte av de heller. Vill inte smitta ner alla. Men som tur är kan jag ha de någon helg snart. 28 Juli blir jag 20! WOHO! eller nja, kanske inte woho. De är lite stressigt. Lite åldersnojja? Pinsamt att ha de när man är 20. Men så är de iallafall. Känns som att jag inte gjort fullständigt så mycke med mitt liv som jag skulle viljat. MEN FAN JAG ÄR BARA ! haha :D puss


Innan fest för några år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0