Ross Kemp

Jag skriver inte så mycke just för tillfället för att jag har absolut ingenting att skriva om. Eftersom att jag är sjuk kan jag inte rör mig. Jag har fått strikta order om att inte lämna lägenheten eller göra något ansträngande. Bältros är inte så kul som kunnat tro;) hehe

De jag gör mest nu är att sitta och kolla på Ross Kemp på youtube. Tycker att han är fantastisk bra, och lite smått galen.
Nu ska jag börja kolla på hur de va när han va nere i Kenya förra året.
http://www.youtube.com/watch?v=1EMFUxA0zS0&feature=related

Såg de första sekunderna och förstod direkt hur jobbigt de skulle bli att kolla. Speciellt när man ser en man som blivit slagen i huvudet och blöder jätte mycke. Han sitter på marken och man kan verkligen se att han är förvirrad och rädd. De var hemskt att se. Nu ska jag våga mig på att kolla på resten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0