oj oj oj!

oj, har de redan gått 3 dagar sen jag skrev sist. jisses, var tog de dagarna vägen?! Har väl mysigt med Bella hela tiden:)

Hon är hur söt som helst. Men idag när jag skulle gå ut och gå med henne blev hon helt TOKIG!
Jag har aldrig sett en liten pyttig hund hålla på så. Hon tror nog att hon är en pittbul eller nåt. hihi galet.
Men jag har iallfall lärt henne sitt idag så. hehe ja.
Har inte hunnit ta ett foto på henne, eller rättare sagt, inte tänkt på de alls.

Snart fyller jag ju år också. 28 Juli:) Wihi! Men vi ska fira mig nästa lördag. För ingen vill fira en på en tisdag..
Nu sitter jag bara här och lyssnar på Billie Holiday. Hur mysigt som helst. Hon har en underbar röst. Eller hade. Tom Waits lyssnar jag också på. Sexig röst dedär.

Blogg.se borde verkligen fixa så att man kan ladda upp sina bilder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0