Michael Jackson dag

Vaknade ganska tidigt idag, så mamma och jag stack till Lund med mina småsyskon. Hade massa skoj. Köpte massa lösnaglar och diamanter till naglarna. Jättefint. Ska måla lite på de imorgon så ska jag visa hur de blev:) De kommer bli galet snyggt;)

Annars har hela familjen suttit som klistrade framför tvn sen vi kom hem från Lund.
Först visade de Michael Jacksons ceremoni. De var fin. Men jag tycker att de var jätte konstigt att av alla de som kände honom var de väldigt få som grät. De va ju dottern där i slutet, sen någon bror. Man kan ju tycka att de borde vara fler tårar. De är endå deras son/bror. hmm..
Sen har jag och mamma suttit enda tills nu och kollat på konserter han gjort. Allt visades på tv4.
Så nu är jag jätte trött. Har varit uppe sen 8 eller så. Ska bara lyssna på musik en liiiten stund till;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0