trööööött

just nu kan jag inte beskriva hur trött jag är. Har inte sovit på hela natten, mest för att detta klanthuvudet drack två redbull precis innan så jag får ju skylla mig själv. Så nu försöker jag hålla mig vaken bara.
Emma och co ska ut i morgon och Ida ville gärna att jag skulle med, men fan jag har så snålt med pengar. Men jag vill ju träffa alla igen. Jag får se hur jag gör.
Imorgon är de upp till arbetsförmedlingen också, kl 10-12. Fan va skoj.. Jag förstår fullständigt att de måste hålla igång oss arbetslösa unga som gått ut skolan utan någon värmare framtid, men två timmar sitter vi där uppe och lyssnar på när någon medelåldersman snackar om alfa kassa och ingen riktigt förstår vafan han säger.
sen inte nog med de, när har han gett oss lite hopp om pengar så man kanske kan handla lite cigg eller något annat smått, så jävlar smäller han till med att vi måste följa en massa saker för att få pengarna. Hade de inte varit bättre om vi fick tvätta golv i något lagerhus eller nåt. eller så pratar jag i nattmössan just nu. Jag har ingen aning.

Kommentarer
Postat av: Ida

det ska bli svinkul att ha med dig imorgon :)

2009-01-20 @ 19:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0