liv

kom hem för någon timme sen, har sovit hos lillasyster och hennes moooor. vi snackade lite om mest allt konstigt och sorgligt som har hänt. Vissa saker får en verkligen att inse hur snabbt allt kan försvinna, de låter sååå klyché, men de är verkligen så.
Hur alla små saker man går och blir galen på betyder absolut INGENTING. De enda som betyder något är dina nära och kära.
Jag vill inte vakna en dag och tvivla om någon visste hur mycke kärlek jag kände till den. jag de får aldrig vara försent att berätta för någon, för som vi fick veta än en gång i veckan så kan de vara över så snabbt.

Nu ska jag följa min vackra lillasyster till bussen, sen ska jag köpa något gott, tända massa värmeljus, och kolla på film med familjen.
va rädda om er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0