jääävlar!

helt sjukt. Hon är fan galen! och hon hatar mig, fan va jag känner mig säker.. neeej!
men jag klarar mig. Folk gör verkligen sjuka grejor. förstår de inte. Kan inte säga mer för tillfället..

Känner mig så jävla lurad, trodde verkligen på allt du sa. och nu sitter jag här igen. Du kommer aldrig mer in i mitt liv, de kan jag lova dig. vuxen jävla människa beter sig som jag vet inte vad. när fan ska du växa upp?! Förstår du ens att du lever i en låtsas värld? Öppna ögonen och du kommer se att du inte har ett skit!

Vill verkligen tacka alla mina vänner. utan er hade jag gått vilse i mörkret. Förlåt att jag har sånt humör. de är bara för tillfället, jag lovar er att jag ska klara detta igen. jag har klarat de förr och jag ska göra de igen.

Kommentarer
Postat av: Ida

förlåt att jag spammar, men jag är ju med på bilden! eller? i know that lugg!

2009-01-20 @ 19:35:40
Postat av: Caroline Cramer

haha yes its your lugg:D

2009-01-21 @ 00:28:34
URL: http://cramer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0