guuh

fan va irriterad jag är nu, jag vet inte varför, jag bara är de. men folk verkar inte fatta de. Ibland förstår jag mig fan inte på folk som VET att man är irriterad men blir sur för att man inte vill snacka eller umgås. Vadå, är jag den enda i detta landet som är irriterad ibland?! De är väl bättre att jag berättar att jag inte är på humör än att de ska bli bråk? Fast de blir de ändå. Är så trött på alla dessa dryga jävlar. faan!
sen är jag irriterad på att bli behandlat som en jävla trasa man tar fram när de passar den personen. Så jävla mycke bullshit, allt står mig verkligen upp över öronen! Vad hände med ÄRLIGHET?! Ingen behöver behandla mig som en prinsessa, jag klarar att höra sanningen, försök inte linda in de i massa annat skit. Bara ge mig den brutala sanningen.
Vi måste sluta leka med varandra, ljuga för varanda och gå bakom ryggen. de tycker jag gäller alla.
Hade kunnat skriva om detta i oändligheter, men jag ska spara lite tills senare kanske, eller helt enkelt bara bära de med mig.
Fick frågan häromdagen om varför jag skriver mina personliga grejor på en blogg alla kan läsa.
För de första så känner jag min jätte lättad när jag får skriva av mig, de får mig att må bra.
För de andra så har jag vänner och bekanta som jag inte träffar eller snackar med så ofta, som kanske bor långt bort, då kan de bara gå in här och läsa om mitt icke existerande liv;P

Förövrigt ska jag bara säga att min kamera är snart laga, så då kan jag äntligen lägga upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0