bakis och trött

Har precis beställt pizza. är så hungrig!
haha gårdagen var faktiskt bra, allting gick fint. skrattade mycke, de var såå längesen jag skrattade och jag behövde verkligen de. Fick stå ut med massa mobbing från johan, meeen de är inget ovanligt:D haha.
Tack för allt igår allihopa.
Fick snackat massa med poff också och de var skönt att allt löste sig, fick lite tankeställare om mig själv. jag insåg att jag faktiskt har förändrats mycke och inte till de bra hållet. men som sagt, jag är på bättringsvägen och hoppas verkligen att allt löser sig.
Dansade dock röven av mig igår också, till 80-tals musik:S haha de går fan inte att dansa till.
Lägger upp bilder på bliddagboken sen så ni kan kolla:)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0