usch fy och blä!

ja jisses. Nu är jag riktigt trött igen. Har inte kollat på film på en hel evighet! Om de är någon som vet en bra film så tell me=) Nu sitter jag och lyssnar på Ozzy Osbourne - mama I´m comin´home. Satans bra låt.
Har ont i ryggen så jag bara vill spy. aah behöver massage.
Annat gott snack, Alla hjärtans dag paniken har satt igång, eller ja, de gjorde den för ett tag sen. Och jag har som vanligt ingenting att göra. Förra årets alla hjärtans dag var underbar. Men detta året blir de nog bara film, godis och öl. Säg till om ni är pigga på de =P
Försöker iallafall inte deppa sönder totalt. de har varit en hemsk tid den senaste.
Nej, nu har jag så tråkigt att jag ska städa mitt rum, WOOW
                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0