jisses jävlar

ÄNTLIGEN kommer man in här. Fan va de ska vara drygt.
usch ja.
Satt och kollade igenom massa bloggar idag. Topp bloggarna är rika bortskämda stockholmare på 17 år. Och alla skriver precis samma saker. Jag säger inte att min blogg är direkt händelsefull just nu.
T.ex. Blondinbella, hon har bott hemifrån i en vecka, EN vecka och har redan skaffat städhjälp, "för städning är så ångestframkallade", well DUH. nej för resten av svenska befolkningen älskar att städa. Jag trodde att man flyttade hemifrån för att bli vuxen och ta ansvar. Och de betyder väl att man måste göra saker man inte älskar, eller? Men har man råd så har man. Bortskämd så de nästan blir lite roligt. Fuck it! Och ja, jag läser hennes blogg också, för mitt liv känns inte lika ytligt:D
PUSS
/Cramer
btw, du är dummare än jag trodde om du tror att du kan komma och gå när de passar dig och behandla mig som någon leksak. nope, fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0