Jag hatar snö!

de har snöat hela dagen och jag HATAR de! Jag vill ha sol och värme! Mår inte bra alls utan solen! iih!
Har segat hela dagen, har ingen lust att göra något alls. Hela världen gör mig deprimerad.
Jag vet inte om ni läste de för någon dag sen, men där är en 13 årig pojke som blev pappa. Han såg mer ut som 7 år. 13 årig pappa! jisses jävlar. När jag var 13 hade man väl inte en tanke på att skaffa barn! Mamman är 15.
Hade min son/dotter kommit hem vid deras åldrar och berättat att de väntade barn skulle jag inte tänka "hmm ja, jag får väl stötta er i detta". WHAT!? När den lilla pojken blev frågad om han visste hur mycke ett barn kostar blev svaret "nej jag vet inte vad ett barn kostar, jag får inte vckopeng, men ibland får jag en 100 av pappa.". YES, underbart.
Man blir fan rädd.

http://www.expressen.se/1.1465873

Nu sitter jag med datorn i mitt knä i min underbara säng som jag inte har lämnat mer än nödvändigt idag. Har tvn framför mig och kollar på Sex in the city. Den ena mer fucked up än den andra. Underbart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0