isch

vaknade i morse och var riktigt förbannad, fråga mig inte varför för de vet jag inte. Men lycklig var jag inte. Nu är de kväll och de har fortfarande inte släppt. Försöker hålla ett gott ansikte iallafall, alla behöver ju inte bli drabbade av mitt hemska humör.
I morgon så är de arbetsförmedlingen som gäller. Fick en hemläxa som ska vara klar i morgon. Flera papper om dig som person och hur/var du ser dig nu och om 10 år. Orkade helt ärligt inte fylla i allt.
Imorgon kommer Ida också:D woho! Hon är alltid skoj och underbar. Ska försöka låna mammas kamera så jag kan ta lite kort :)
Tror inte jag skriver mer idag, måste upp tidigt i morgon.
Jag borde skaffa mig ett spännande liv.
/Cramer
87434_1190129103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0