blogg

har inte skrivit något på ett tag, eller inte något skoj iallafall.
Helgen har varit ganska intensiv. Massor av bråk och tjafs, tur att man får vila ut sig på vardagarna..typ.
Saknar att ha en digitalkamera så jag kan ta massor av foton och lägga upp de här. men icke att den ska fungera.
Igår låg jag och mamma i sängen och kollade på film, seven pounds. Idag tänkte vi kolla på Gia, om barnen lägger sig i en hyfsad tid.
Nu gör jag iallafall middag. Bacon, cream fraiche, massor av vitlök och lite till. så jävla gott ! MUMS! De är verkligen hela familjens favorit och alla som har smakat de har älskat de:)
Nu ska jag gå och stoppa ett bråk mellan en 5 åring och en 17 åring.. jippi.
puss
/Cramer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0