20/2-09

Har verkligen ingenting att skriva. De händer inte så mycke. Ska förmodligen till stan senare, eller ja, de måste jag så.
Sitter och lyssnar på musik och funderar på en god milkshake. hihi mums!
Fast de får vänta.
de är massa jävla snö ute. FAN vad jag hatar snö och vinter, de var sol ute för bara någon dag sen! vafan. Jag trivs inte alls i kyla.
I sommar kommer jag förmodligen ha massa mer att skriva, då mår jag bättre.
Tänkte också att jag skulle plugga igen, i Los Angeles=) De hade verkligen varit en dröm. Nu ska jag bara bestämma vad jag ska plugga =P hehe
Puss /Cramer
                                                                              
                                                                 
15 år
Hittade massor av gamla blider igår:)




Kommentarer
Postat av: Arzana

WTF! Los Angeles! Go Carro! Go Carro!

And I know! The wather sucks big time!

2009-02-23 @ 14:31:23
URL: http://abazii.blogg.se/
Postat av: Arzana

WTF! Los Angeles! Go Carro! Go Carro!

And I know! The weather sucks big time!

2009-02-23 @ 14:31:31
URL: http://abazii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0