sjuk

Usch, har inte skrivit på länge jag vet. Och jag vet att jag brukar vara kass på att uppdatera, men denna gången har jag en anledning!

Jag har blivit sjuk. Har varit uppe hela natten och mått skit! Fast nu är de bara jag kvar som skulle bli sjuk i familjen. Alla andra har redan varit de och micke är de just nu.
Faaan, jag hatar att vara sjuk! Kunde man inte bara fått lite feber eller så? Att må illa och spy är fan de värsta jag vet.

Men jag har min läsk, min tv och datorn här i min närhet så de ska nog bli bra:)



Kommentarer
Postat av: Chris

Men då... Krya på dig! Du är ju min nya "idol" ju (för du är den enda som har normal blogg numera, haha). God Jul i efterskott :)

///C

2009-12-27 @ 23:03:50
URL: http://romulus.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hualigen, inget man vill ha, krya på dig carro.

2009-12-28 @ 15:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0