Lite seg jag vet

Ja, min blogg har varit lite seg dessa dagarna, jag vet. Men helt ärligt så vet jag inte vad jag ska skriva om. Ni får gärna ge mig tips.
För just nu står allt still i mitt lilla huvud. Har inte kommit fram till något nytt. Jag har inte heller gjort något speciellt.
Jo, vi bakade julgodis idag. De var gott, de gör vi varje år:) Fast de slutar alltid med att mamma och moster sitter och gör de:D Resten av oss har damp. Vi är en damp-familj!:D

Nu tänkte jag ta en kopp te och se om jag kan sova. Jag tror att jag känner mig lite trött faktiskt:D

Kommentarer
Postat av: Neha

Muums, te vore gott=)

2009-12-22 @ 23:58:18
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-24 @ 00:10:00
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0