Känner du mig?

1. Vilken svordom använder du mest?
Va faan!
2. Äger du en iPod?
Nej
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
HAHAHA jag vaknar när jag vaknar!
4. Hur många resväskor äger du?
inga
5. Använder du flip-floppar?
Alltid på sommaren!
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Netto:D.
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag tar hellre bilden
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Lord of dogtown
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
En väninna eftersom jag alltid är med min familj ändå
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En resa far far away. Och en lägenhet
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Flera gånger…
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nej, men John Blund och jag är inte nära vänner.
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
En bränd R’n’B skiva
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
ojojOJ, omöjlig att svara på
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Säkert men det vore ju ingen hemlis om jag sa det.
16. När var senast någon stötte på dig?
??
17. Vad åt du till middag senast?
potatisgratäng och oxbiff
18. Använder du huvtröjor?
Jajamän, mysmys
19. Kan du vissla?
Inte för 5 öre
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Jens
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Älskar alla!! Utom dem som går upp i luften..
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Säkert. Be my guest. Thank you for making me center of attraction :)
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
Hemlis!;)
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
O ja.
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Lagom stort
26. Hur många syskon har du?
En hel drös
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Inte direkt
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
8 mile och Sex and the city (Både avsnitten och filmen)
29. Äger du några popband t-shirts?
Näe.
30. När flög du senast?
Förra sommaren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0